zondag 27 november 2022

Contactformulier werd toe gevoegd !

Eerst en vooral mijn excuses aan de mensen die mij een vraag hebben gesteld of een bestelling hebben geplaatste via de opmerking onder het artikel. Daar ik het nogal druk heb en de laatste maanden zelden of nooit op de blog aanwezig was heb ik deze berichten nu pas opgemerkt ! Daarom dat ik ook bij de artikels heb vermeld mij een mail te sturen !

Het is trouwens ook onmogelijk om alle artikelen te gaan bekijken op zoek naar reacties.
Om problemen zoals deze te vermijden heb ik nu een contactformulier toegevoegd ! Je kan nu hier je vraag of bestelling doorgeven. Zodat deze voortaan rechtstreeks in mijn mailbox zullen terecht komen.

Via deze weg wil ik er ook op wijzen dat de Facebook pagina ondertussen werd verwijderd !

Mvg,
De Backer Eric 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten