maandag 30 oktober 2023

Welkom bij The Collector


Warning: We only sell and deliver products to countries within the European continent.



Wat ooit begon als hobby groeide uit tot een zelfstandig bijberoep "The Collector" was een detailhandel in Miniaturen, modelbouw en telegeleide wagens. Naast onze winkel in Kalken kon je me ook vaak vinden op oldtimer beurzen en racing shows. Hobby beurzen en op de race circuits van Zolder en Spa-Francorchamps.

Door het verliezen van m'n vaste job was ik genoodzaakt om uit te kijken naar iets nieuws en kon ik al vrij vlug beginnen bij Volvo Trucks. Een groot nadeel, het was zo goed als onmogelijk dit nog langer te combineren met m'n zelfstandig bijberoep alsook de grote crisis van 2008 waren de belangrijkste reden van m'n besluit om te stoppen met de eigen zaak. Met pijn in het hart heb ik in 2010 dan de boeken neer gelegd en kwam er en eind aan The Collector.
Ik heb nog een ruime voorraad miniaturen, modelbouw en radiobestuurde wagens die ik nog te koop wil aanbieden Vandaar de start met deze blog.

De artikelen die hier verschijnen kunnen besteld worden per mail voor meer informatie betreffend ons mailadres, betalingen, transportkosten enz... kan je best onze info pagina eens bezoeken !

Kom dus regelmatig eens terug, wij gaan proberen deze blog regelmatig bij te werken.
Of breng ook eens een bezoek aan onze webstore bij Catawiki

Alvast veel kijkplezier op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten